Jednym z naszych atutów jest wieloletnia współpraca z firmami w zakresie szeroko pojętych aspektów:
- prawa nowych technologii,
- praw autorskich,
- praw własności intelektualnej i przemysłowej,
- obsługi prawnej projektów i kontraktów handlowych związanych z przedsięwzięciami o profilu informatycznym, teleinformatycznym i telekomunikacyjnym (w tym również tak złożonych jak umowy na organizację i wyposażenie call / contact center lub IP contact center).
Doświadczenie oraz charakterystyka branży i związanych z nią form aktywności oraz zawieranych kontraktów wskazuje szereg "szczególnie wrażliwych" obszarów bezpieczeństwa prawnego, na które zwracamy szczególną uwagę np.:
- dostępność, licencjonowanie lub ograniczone prawa własności intelektualnej szczególnie w zakresie tzw. rozwiązań dedykowanych lub utworów (produktów autorskich),
- bezpieczeństwo prawne definicji przedmiotu realizacji określonego specyfikacją wymagań lub produktami analizy (procesu analityczno-projektowego),
- zabezpieczenie interesów stron w kontekście zapisów umów serwisowych dotyczących kategorii błędów, czasów reakcji i skutecznej naprawy oraz zmiany kategorii w następstwie np. dostarczenia rozwiązań zastępczych / tymczasowych (WorkArround),
- etc.